5 gadu garantija

Bestron Nederland BV, Moeskampweg 20, 5222AW 's-Hertogenbosch (garantētājs) piešķir neatkarīgu garantijas solījumu attiecībā uz ražošanas un/vai materiālu defektiem (garantijas gadījums) visām piegādēm patērētājiem Federatīvajā Republikā saskaņā ar tālāk norādītajiem nosacījumiem 60 mēnešu periodā. no pirkuma datuma Vācija:

  1. Garantijas pretenzijas gadījumā Bestron pēc saviem ieskatiem salabos vai nomainīs bojāto ierīci. Garantijas prasība nedod jums tiesības uz jebkādu bojājumu atlīdzību, jo īpaši uz kompensāciju par jebkādiem izrietošiem bojājumiem vai citām sekām, kas radušās no mūsu piegādātās ierīces vai saistībā ar to.
  2. Garantijas prasību var iesniegt tikai jūsu (tīmekļa) izplatītājam vai tieši Bestron klientu apkalpošanas dienestam teksta veidā (piemēram, pa e-pastu) vai pa tālruni. Neatgrieziet ierīci bez iepriekšējas konsultācijas, pretējā gadījumā garantijas pretenzijas nebūs un mēs noraidīsim iepakojumu, un visas izmaksas tiks segtas uz jūsu rēķina. Ja jums ir garantijas pretenzija, lūdzu, vispirms sazinieties ar mums. Pēc tam mēs sniegsim norādījumus par ierīces iepakošanu un nosūtīšanu. Garantijas pretenzijas gadījumā katram sūtījumam ir jāpievieno pirkuma apliecinājums saskaņā ar instrukcijām.
  3. Norādītajā garantijas periodā mēs neiekasējam nekādas izmaksas par darbu vai materiāliem.
  4. Garantijas laikā veiktie remontdarbi garantijas laiku nepagarina.
  5. Bojāti piederumi vai, ja tie tiek nomainīti, pašas bojātās ierīces automātiski kļūst par Bestron īpašumu.
  6. Garantija attiecas tikai uz pirmo pircēju un nav nododama tālāk.
  7. Garantija neattiecas uz bojājumiem, kas radušies:
        - Negadījumi
        - Nepareiza lietošana, kas neatbilst attiecīgajām lietošanas instrukcijām
        - Nolietojums
        - Nolaidība
        - Nepareiza uzstādīšana
        - Pievienošana tīklam, kas atšķiras no tā, kas norādīts uz datu plāksnītes
        - Pārveidojumi Klientu veikta ierīce
        - Nekvalificētu trešo personu veikts remonts
        - Lietošana, kas neatbilst spēkā esošajiem juridiskajiem vai tehniskajiem drošības standartiem
        - Neuzmanīga transportēšana bez atbilstoša iepakojuma vai cita veida aizsardzības
        - Transportēšana
        - Ierīces sērijas numura noņemšana vai maiņa
  8. Garantija neietilpst:
        - Kabeļi
        - Lampas
        - Stikla piederumi
        - Filtri
  9. Lai saņemtu garantijas prasības, lūdzu, sazinieties ar savu (tīmekļa) izplatītāju pirmo 2 gadu laikā pēc iegādes, ja vien pirkuma čekā nav norādīts citādi. Ja tieši sazināties ar Bestron servisa nodaļu, lūdzu, ņemiet vērā sekojošo:
        - Nekad neko nesūtiet (nelūgtu) pa pastu. Paciņa var tikt atteikta, un jūs būsiet atbildīgs par izmaksām.
        - Lūdzu, vispirms sazinieties ar mums, lai pārbaudītu savu garantijas prasību un saņemtu norādījumus par ierīces iepakošanu un nosūtīšanu.
          Piegādes izmaksas uz Bestron sedz jūsu rēķins.
        - Katrai garantijas prasībai jāpievieno pirkuma čeka kopija un jūsu adrese
  10. Uz visām Bestron ierīcēm vienmēr ir viena vai vairākas no šādām pārbaudes atzīmēm:



Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.